Deep in Dead Space

EvE Online! Exploration, PvP, OMG WTF THIS BLOB AGAIN!!!

Friss topikok

  • lumi ®: Kedvet kaptam! Holnap leporolom a cheetaht ha jobban leszek:) A blogod meg priceless. hprvndr (2009.03.27. 02:59) Essünk neki!
  • Darekh: @Paladin73: Remek, ezt nem tudtam. Viszont ez jó hír minden szkennelőnek :) (2009.03.25. 10:53) Az alapok II. (Implantok és a többi)

Linkblog

Archívum

HTML

Elindultam :)

2009.03.24. 23:19 | Darekh | Szólj hozzá!

Új vagyok még a blogolásban és igazából információs jellegel működne az oldal. Amúgy is a rendszerezés kedvéért leírnám a dolgokat így meg legalább segíthetek másnak is. Az EvE-ben található cosmic signatureökről írnék és a hozzájuk kapcsolódó tapasztalaimról. Mivel nem láttam mostanában túl sok ilyen témával foglalkozó oldalt, magyart meg egyáltalán nem, ezért kezdtem neki. Elvétve PvP-és témák is előfordulhatnak, remélem ez azért belefér. :) Összefoglalva amit ez az oldal nyújtani fog : Tippek, trükkök és egyszerű listázás az általam megtalált cosmig signature-okról. Képekkel, meg majd ha elbírja a laptopom videókkal is illusztrálva. Ezen kívül a kiscannelt hajókról és azok szétlövéséről készült moviekal lesz megtöltve az oldal. Tehát az EvE játékosainak dedikálnám! Yo!

A bejegyzés trackback címe:

https://explorethedeadspace.blog.hu/api/trackback/id/tr331023722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása